Vilkår og betingelser for FerryScan Booking

Sidst opdateret

Forstå venligst, at vi er bundet af de vilkår og betingelser, der er fastsat af hver enkelt færgeoperatør. Vi får i de fleste tilfælde ingen ekstra fleksibilitet fra færgeselskaberne.

Annullering af en rejse

Dage før rejsen Minimumsgebyr (EUR) Tilbagebetaling Beløb
INGEN REFUSION

Helsinki - Tallinn

Dage før rejsen Minimumsgebyr (EUR) Tilbagebetaling Beløb
7+ 10 90%
2+ 10 40%
Mindre end 2 dage INGEN REFUSION

Helsinki - Lübeck

Dage før rejsen Minimumsgebyr (EUR) Tilbagebetaling Beløb
30+ 10 90%
15+ 10 70%
2+ 10 45%
Mindre end 2 dage INGEN REFUSION

Alle andre ruter

Dage før rejsen Minimumsgebyr (EUR) Tilbagebetaling Beløb
10+ 10 90%
5+ 10 70%
2+ 10 45%
Mindre end 2 dage INGEN REFUSION

Dage før rejsen Minimumsgebyr (EUR) Tilbagebetaling Beløb
2+ 10 90%
Mindre end 2 dage INGEN REFUSION

Helsinki - Tallinn

Dage før rejsen Minimumsgebyr (EUR) Tilbagebetaling Beløb
7+ 10 90%
2+ 10 75%
Mindre end 2 dage INGEN REFUSION

Alle andre ruter

Dage før rejsen Minimumsgebyr (EUR) Tilbagebetaling Beløb
30+ 20 90%
10+ 20 75%
2+ 20 50%
Mindre end 2 dage INGEN REFUSION

Helsinki - Tallinn

Dage før rejsen Minimumsgebyr (EUR) Tilbagebetaling Beløb
7+ 10 90%
2+ 10 75%
Mindre end 2 dage INGEN REFUSION

Alle andre ruter

Dage før rejsen Minimumsgebyr (EUR) Tilbagebetaling Beløb
30+ 20 90%
10+ 20 75%
2+ 20 50%
Mindre end 2 dage INGEN REFUSION

Ændring af en tur

Dage før rejsen Ændringsgebyr (EUR)
INGEN ÆNDRINGER

Dage før rejsen Ændringsgebyr (EUR)
2+ 10 EUR
Mindre end 2 dage INGEN ÆNDRINGER

Helsinki - Lübeck

Dage før rejsen Ændringsgebyr (EUR)
2+ 10 EUR
Mindre end 2 dage INGEN ÆNDRINGER

Alle andre ruter

Dage før rejsen Ændringsgebyr (EUR)
10+ 10 EUR
2+ 20 EUR
Mindre end 2 dage INGEN ÆNDRINGER

Dage før rejsen Ændringsgebyr (EUR)
2+ 10 EUR
Mindre end 2 dage INGEN ÆNDRINGER

Dage før rejsen Ændringsgebyr (EUR)
2+ 10 EUR
Mindre end 2 dage INGEN ÆNDRINGER

Dage før rejsen Ændringsgebyr (EUR)
2+ 10 EUR
Mindre end 2 dage INGEN ÆNDRINGER

Handler på dine vegne

I tilfælde af aflyste eller forsinkede rejser giver du os tilladelse til at foretage rimelige ændringer af din reservation på dine vegne. Vi vil gøre vores bedste for at kontakte dig, før vi foretager ændringer, men vi kan ikke garantere, at vi vil være i stand til at gøre det. Hvis vi ikke er i stand til at kontakte dig, foretager vi de ændringer, vi anser for nødvendige for at sikre, at du er i stand til at rejse på den rejse, du har bestilt. Ændringer og aflysninger i sidste øjeblik er ret tidsfølsomme, og vi kan ikke altid vente på, at kunden svarer, før vi træffer en beslutning.

Eksempel: En færgeoperatør aflyser en afgang i sidste øjeblik og tilbyder at flytte din reservation til den næste færge et par timer senere. De har dog ikke den originale kabine, du har bedt om. Vi vil sandsynligvis godkende overførslen på dine vegne og delvist refundere dig i tilfælde af, at en dårligere kabine er tilgængelig.


Betalingsbetingelser

Vi bruger en ekstern betalingsudbyder, Stripe Inc., som arbejder med tjenesteudbydere, der overvejende er placeret i EU og USA. Du kan læse mere om deres privatlivspolitik og underbehandlerliste. Hvis du befinder dig i et EU- eller EØS-land, vil din betaling blive behandlet af Stripe Payments Europe, Ltd.

I tilfælde af en refusion refunderer vi via vores betalingsudbyder til dit kredit-/betalingskort, som du oprindeligt betalte fra. Bemærk, at det kan tage 10 hverdage, før en refusion er fuldført, og pengene er returneret til din bankkonto.


Indkvarteringsdetaljer

Bemærk! Kabinebilleder og beskrivelser er kun til reference. Vi gør vores bedste for at holde data så nøjagtige som muligt, men der kan forekomme uoverensstemmelser. Hvis du har spørgsmål vedrørende den specifikke hytte eller bolig, som du reserverer, bedes du kontakte os inden du foretager reservationen.


Korrekte oplysninger i din reservation

Når du foretager en reservation hos os, er det dit ansvar at sikre, at du indtaster alle de korrekte oplysninger om passagererne i din reservation, og at disse oplysninger stemmer overens med den identifikation, såsom et ID-kort eller pas, der skal bruges på din rejse. Nogle af vores rejser krydser også internationale grænser, det er dit ansvar at sikre, at du har et gyldigt pas, gyldige og korrekte visa og den passende pasgyldighed for alle de destinationer, du rejser til. FerryScan er på ingen måde ansvarlig for ekstra omkostninger, tabt tid eller ulejligheder, du måtte pådrage dig ved at bestille en rejse, som du ikke kan gennemføre.


Brugerdefinerede og offline reservationer

Bemærk venligst, at reservationer kun kan bekræftes efter fuld betaling er modtaget og afhænger af tilgængelighed. Hvis prisen på billetten er ændret på betalingstidspunktet, udsteder vi en anden faktura i overensstemmelse hermed. For at sikre, at du får en plads på færgen, bedes du betale så hurtigt som muligt.


Operatørens vilkår og betingelser

Ved at bestille billetter hos FerryScan accepterer og skal du overholde betingelserne for færgeoperatøren, som udfører din rejse. Du kan finde vilkårene for alle de operatører, vi har partnerskaber med, herunder:

Færgeoperatør Operatørens vilkår og betingelser
DFDS Seaways Klik her
Eckerö Line Klik her
Finnlines Klik her
Stena Line Klik her
Tallink Silja Klik her
Viking Line Klik her

Lovvalg

Eventuelle tvister eller konflikter, der opstår mellem dig, "kunden" og "os" (Port Zero Ventures LLC), som ikke kan løses via aftale med os, vil blive løst ved domstolene i staten Wisconsin, U.S.A. og ved at bruge denne hjemmeside ( "FerryScan") accepterer du, at domstolene i Wisconsin vil være den relevante jurisdiktion for eventuelle tvister eller konflikter, der måtte opstå.

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies. Lær mere